Meno reprezentanta
Dátum návštevy
Kontakt
Názov metabolického centra
Meno kontaktnej osoby (napísať aj pozíciu lekár/sestra):
A. Počet pacientov v centre (registrovaných/liečených): Diagnóza / Počet pacientov
PKU (fenylketonúria)
GA-1 (glutárová acidúria I. typu)
HCU (homocystinúria)
IVA (izovalerická acidémia)
MSUD (ochorenie javorového sirupu)
MMA/PA (metylmalonová acidúria / propionová acidúria)
UCD (poruchy cyklu močoviny)
Iné (prosím špecifikovať)
Vekové určenie pacientov Vek / Počet pacientov
0 – 1 roka
1 – 10 rokov
10 – 15 rokov
15 rokov – dospelý pacient
B. Počet personálu v centre:
Počet lekárov:
Počet nutričných sestier / diétologičiek:
C. Frekvencia návštev pacientov:
• Pacient od 0 – 12 mesiacov
Priemerný počet návštev jedného pacienta ročne:
Typická periodicita návštev (napr. každé 3 mesiace
• Pacient od 1 – 10 rokov
• Pacient od 10 - 15 rokov
• Pacient od 15 rokov - dospelý pacient
D. Najčastejšie problémy riešené v centre:
Problémy s adherenciou pacientovNedostatok informačných materiálovChuťové preferencie pacientov / neprijímanie produktovNedostupnosť vhodných produktovIné
Ako by sme vedeli pomôcť?
E. Aké materiály by v centre uvítali?
Produktové brožúryEdukačné letáky pre rodičovNutričné denníky / zapisovanie stravyVideá / edukačné online materiályMateriály na tému psychologickej podporyIné
F. Aké aktivity by uvítali v centre?
Edukačné workshopy pre pacientovOdborné školenia pre zdravotníkovStretnutia s rodičmi pacientovWebináre / online podporaSpolupráca pri tvorbe informačných materiálovIné
G. Preferované formy produktov u pacientov:
Práškové formyTekuté (liquid) formyTablety (mikrotabs)Iné
H. Preferované druhy produktov u pacientov:
AminokyselinyGMP (glykomakropeptid)Iné (rozumej iné formy liečby):
Doplňujúce otázky – Odporúčané ako brand manažér:
1. Ktoré produkty (od ktorých výrobcov) sú aktuálne najčastejšie používané v centre?
Pzn.: vyplniť len ak centrum bude chcieť zdieľať túto informáciu
2. Existujú produktové medzery v našom portfóliu? Ak áno, definujte ich.
3. Aká je spätná väzba pacientov na existujúce produkty z nášho portfólia?
4. Sú otvorení testovaniu nových produktov? ÁnoNieMožno Prípadné pripomienky 5. Existuje záujem pacientov o digitálnu podporu? ÁnoNieMožno Komentár 6. Mali by ste záujem o digitálnu podporu? (newslettre pre HCPs, špecifický obsah/články na webe, ...) ÁnoNieMožno Komentár
Doplňujúce otázky – Zo strany Medical Affairs:
1) Koľko pacientiek vo fertilnom veku / tehotných s DMP aktuálne sledujete?
2) Ak áno, aké odborné vzdelávacie formáty Vám chýbajú a ocenili by ste ich? Pokročilé kurzy / metabolické školeniaWebináre k praktickým prípadom / workshopyAktualizácia odporúčaní (guidelines update)Diagnosticko-terapeutické algoritmyNadväznosť na produktové portfólio NutriciaKazuistiky 3) Zaujímala by Vás spolupráca na: Pravidelných stretnutiach pracovnej skupiny / advisory boardePrípadových kazuistikáchRecenzovaní článkuRetrospektívnych a prospektívnych štúdiáchMožnosti prednášať na kongresoch / seminárochZískaní väčšieho počtu kongresov zameraných na DMP
V čom by Vám mohla Nutricia uľahčiť prácu (napr. dávkovacie kalkulačky s ohľadom na zloženie produktov, kombináciu s materským mliekom a pod.)